El Tortosa recupera el timó
Tortosa 3 - 1 Reddis El CD Tortosa comença la segona volta de la temporada amb bones perspectives després de guanyar al Reddis i d'aquesta manera recuperar el lideratge de segona catalana gràcies a l'empat de l'Amposta. La tarda de pluja va fer que la grada del Josep Otero presentés una pobra entrada. El partit començava al quart d'hora amb un gol anul·lat al Reddis. Al cap de trenta minuts, ara sí, s'avançava el Tortosa al marcador per mitjà de Maikel. L'empat arribaria al minut 42 amb un penal dubtós a favor del Reddis que transformava Aleix Benito. Amb l'1 a 1 s'arribaria al temps de descans. A la segona meitat, els golejadors habituals del Tortosa rubricarien la victòria. Chillón al 50 i Albert Virgili al 70 certificaven el 3 a 1 definitiu.

Enfilem el camí cap a la Mancomunitat de l'Ebre
Xavier FauraPRESIDENT DEL CONSELL COMARCAL DEL BAIX EBREPUBLICITAT









