ICV Entesa Terres de l’Ebre reclamarà la creació de l’ATM al Parlament
ICV Entesa Terres de l’Ebre reclamarà al Parlament que de manera urgent es creï l’Autoritat Territorial de Mobilitat a les Terres de l’Ebre. La diputada Hortènsia Grau ha registrat una proposta de resolució amb l’objectiu que el territori tingui les mateixes opcions que la resta de zones de Catalunya i no pateixi més discriminació. En aquest sentit, el coordinador territorial d’ICV Entesa Terres de l’Ebre, Jordi Jordan, ha remarcat que els ciutadans de l’Ebre “no podem deixar-nos tractar de segona creant una simple taula consultiva enlloc d’una Autoritat de Mobilitat com tenen Tarragona, Barcelona o Girona”. Per tot plegat, ICV Entesa a les Terres de l’Ebre reclamarà al govern català la presentació durant el proper trimestre la creació de l’Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM) a Terres de l’Ebre-Priorat així com la redacció, revisió i aprovació durant els propers tres mesos dels Plans Directors de Mobilitat de les Terres de l’Ebre-Priorat, i el desenvolupament total del Sistema de Gestió d’Integració Tarifària (SGIT), que ara és parcial i discrecional.
CATALUNYA | 06/09/2019
Dotzena edició de la Marxa de Torxes per la independència, amb caràcter solidari

Enfilem el camí cap a la Mancomunitat de l'Ebre
Xavier FauraPRESIDENT DEL CONSELL COMARCAL DEL BAIX EBREPUBLICITAT









