TORTOSA

ICV Entesa Terres de l’Ebre reclamarà la creació de l’ATM al Parlament


Whatsapp Twitter Facebook Google Plus Email



Cinta Bonet | TORTOSA

13/10/2016

ICV Entesa Terres de l’Ebre reclamarà al Parlament que de manera urgent es creï l’Autoritat Territorial de Mobilitat a les Terres de l’Ebre. La diputada Hortènsia Grau ha registrat una proposta de resolució amb l’objectiu que el territori tingui les mateixes opcions que la resta de zones de Catalunya i no pateixi més discriminació. En aquest sentit, el coordinador territorial d’ICV Entesa Terres de l’Ebre, Jordi Jordan, ha remarcat que els ciutadans de l’Ebre “no podem deixar-nos tractar de segona creant una simple taula consultiva enlloc d’una Autoritat de Mobilitat com tenen Tarragona, Barcelona o Girona”. Per tot plegat, ICV Entesa a les Terres de l’Ebre reclamarà al govern català la presentació durant el proper trimestre la creació de l’Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM) a Terres de l’Ebre-Priorat així com la redacció, revisió i aprovació durant els propers tres mesos dels Plans Directors de Mobilitat de les Terres de l’Ebre-Priorat, i el desenvolupament total del Sistema de Gestió d’Integració Tarifària (SGIT), que ara és parcial i discrecional.



Etiquetes de comentaris
PUBLICITAT
ARTICLES RELACIONATS
PUBLICITAT

AL MINUT
PUBLICITAT

TRIBUNA

PUBLICITAT


Tortosa Amposta Baix Ebre Montsià Terra Alta Ribera d'Ebre Catalunya

marfanta.com
Marfanta.com utilitza "cookies" per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entendrem que ho acceptes. OK | Més informació
l>