Matinal de Trial per celebrar 50 anys del MotoClub Tortosa
Les motos han tornat a protagonitzar una matinal amb el 2n Trial de Tortosa que ha celebrat el MotoClub Tortosa aquest diumenge. Una edició molt especial per a l'entitat que enguany celebra el seu 50 aniversari. Tot i que la participació ha estat inferior a la primera edició, només 22 participants. Els organitzadors mostren satisfacció per l'acollida de la prova tenint en compte que el mateix cap de setmana hi havia cites a diferents punts de l'Aragó i el País Valencià. Nazario Garcia, President del MotoClub Tortosa estava molt satisfet de com s'ha organitzat la prova que ha necessitat molta gent implicada per dur-la a terme. Reivindicar el motociclisme al sud de Catalunya és un dels objectius d'aquest club i per això estan treballant per a tenir un circuit de trial permanent al territori. Amb pilots vinguts fins i tot des d'Andorra, l'afluència de públic a la zona del pavelló del Temple ha sigut elevada durant tota la jornada. A banda del circuit que ha passat per punts com el Barranc de la Llet, Mig Camí o el Coll de l'Alba, la gent ha pogut gaudir al costat de la ciutat d'un dels sectors amb major comoditat.

Enfilem el camí cap a la Mancomunitat de l'Ebre
Xavier FauraPRESIDENT DEL CONSELL COMARCAL DEL BAIX EBREPUBLICITAT









