TORTOSA

Movem Tortosa reclama “la penalització immediata” de l’empresa del pont


Whatsapp Twitter Facebook Google Plus Email



Cinta Bonet | TORTOSA

10/11/2016

El grup municipal de Movem Tortosa ha reclamat aquest dijous a l’alcalde, Ferran Bel, que l’Ajuntament penalitzi “de manera immediata” l’empresa adjudicatària de les obres de reforma del pont de l’Estat per “incompliment del contracte”. En cas contrari, el portaveu de Movem Tortosa, Jordi Jordan, ha demanat al govern municipal que es rescindeixi el contracte i es torni a treure el projecte a concurs.

Jordan ha denunciat una manca transparència per part de l’equip de govern sobre allò que està passant amb les obres del pont. Des de Movem Tortosa afirmen que el govern municipal es limita a respondre que no tenen informació i es pregunten si s’està amagant alguna qüestió.

Jordan també ha demanat a l’alcalde de Tortosa que es resolgui la mobilitat al centre i el barri de Ferreries amb l’obertura al trànsit del pont de l’Estat, ja sigui amb el pas alternatiu regulat per semàfors en un sol carril o tornant a permetre la circulació pels dos carrils.

Des de Movem Tortosa ja han avançat que si en breu el govern municipal no els dóna respostes estudiaran “noves vies de pressió” per obtenir informació sobre el que està succeint amb les obres de reforma del pont de l’Estat.



Etiquetes de comentaris
PUBLICITAT
ARTICLES RELACIONATS
PUBLICITAT

AL MINUT
PUBLICITAT

TRIBUNA

PUBLICITAT


Tortosa Amposta Baix Ebre Montsià Terra Alta Ribera d'Ebre Catalunya

marfanta.com
Marfanta.com utilitza "cookies" per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entendrem que ho acceptes. OK | Més informació
l>