TORTOSA

Tortosa per la Independència crida a la participació l’11-S a Tarragona


Whatsapp Twitter Facebook Google Plus Email



Cinta Bonet | TORTOSA

26/08/2016

Tortosa per la Independència ha posat en marxa tota la seva maquinària per tal d’aconseguir la màxima participació de la ciutadania en una de les cinc manifestacions que s’han convocat la Diada de l’11-S en diferents punts de Catalunya, enguany sota el lema “A punt”. Pel que fa al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, l’Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural i altres entitats independentistes convocants han establert un únic punt a la ciutat de Tarragona, fet que ha molestat alguns sectors. El coordinador de Tortosa per la Independència, Joaquim Vallés, ha explicat que la voluntat de l’organització ha estat descentralitzar la convocatòria i s’ha mostrat convençut que els ebrencs respondran a la crida a la mobilització i es desplaçaran perquè la manifestació sigui un èxit.

Així, Vallès ha volgut treure importància a aquelles veus que lamenten que no s’hagi establert cap punt de mobilització a les Terres de l’Ebre, i ha recordat que els ciutadans de Lleida i Girona també es mobilitzaran en un únic punt en tota la província.

Tortosa per la Independència ha previst la sortida cap a Tarragona de cinc busos des de la ciutat i un per cada poble del municipi. Vallès ha negat que hi hagi un cert cansament i ha insistit que s’està al davant d’un procés llarg.

D’altra banda, i com a acte previ a la Diada, el proper dijous 8 de setembre, a les 20 hores, Tortosa per la Independència lliurarà al Museu de Tortosa la primera estelada que es va penjar a l’entrada de la ciutat, a la plaça del Bimil·lenari.



Etiquetes de comentaris
PUBLICITAT
ARTICLES RELACIONATS
PUBLICITAT

AL MINUT
PUBLICITAT

TRIBUNA

PUBLICITAT


Tortosa Amposta Baix Ebre Montsià Terra Alta Ribera d'Ebre Catalunya

marfanta.com
Marfanta.com utilitza "cookies" per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entendrem que ho acceptes. OK | Més informació
l>