TORTOSA

Trens Dignes exigeix l’anul·lació dels nous horaris a la línia R16


Whatsapp Twitter Facebook Google Plus Email



Sílvia Alarcón | TORTOSA

12/08/2016

Trens Dignes a les Terres de l’Ebre i Priorat ha exigit a la Generalitat l’anul·lació dels nous horaris a la línia ferroviària R16. La plataforma ha denunciat que després d’una setmana des de la seva implantació, s’han acumulat un total de 811 minuts de retard en la línia. Davant d’això, Trens Dignes ha lamentat que amb la modificació horària, que incorpora vuit minuts més per trajecte, no només continuen els retards sinó també han disminuït les devolucions.

En aquesta línia, la portaveu de la Plataforma Trens Dignes a les Terres de l’Ebre i Priorat, Montse Castellà, ha demanat al Departament de Territori i Sostenibilitat que anul·li els nous horaris i es ‘faci enrere’.

Castellà també ha recordat que la Plataforma Trens Dignes ja va alertar que els retards continuarien tot i la modificació horària. En aquest sentit, la portaveu del moviment ha lamentat que ara Territori i Sostenibilitat ‘es queixi’, quan ‘són còmplices d’aquesta situació’.

Per últim, Trens Dignes també ha qüestionat les dades del Govern, on es detalla que l’índex de fiabilitat ha passat del 15% al 65% amb els nous horaris. Segons Castellà, ‘l’estadística els hi surt maquillada’ i ‘la realitat és que el temps de trajecte continua sent o el mateix o superior al d’abans’.



Etiquetes de comentaris
PUBLICITAT
ARTICLES RELACIONATS
PUBLICITAT

AL MINUT
PUBLICITAT

TRIBUNA

PUBLICITAT


Tortosa Amposta Baix Ebre Montsià Terra Alta Ribera d'Ebre Catalunya

marfanta.com
Marfanta.com utilitza "cookies" per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entendrem que ho acceptes. OK | Més informació
l>