TORTOSA

Trens Dignes vol que la Generalitat sancioni Renfe per incompliments de servei


Whatsapp Twitter Facebook Google Plus Email



Sílvia Alarcón | TORTOSA

07/09/2016

La Plataforma Trens Dignes ha demanat a la Generalitat que sancioni Renfe pels incompliments del servei ferroviari a les Terres de l’Ebre. Així, Trens Dignes reclama que apliqui les penalitzacions que recollia l’anterior contracte programa, vigent entre 2011 i 2015, i que correspon a 30.000 euros en cas de supressió o retards de trens i la reducció de fins a tres milions d’euros anuals l’aportació pública a l’empresa per no complir els indicadors de qualitat.

Segons ha explicat el portaveu de la plataforma, Josep Casadó, la Generalitat està "suposadament" preparant la demanda. Tot i això, Casadó ha assegurat que el Govern no ha aplicat cap penalització.

La Plataforma també ha valorat l’anunci de la Generalitat de reduir a set minuts de retard per sol·licitar la devolució exprés. Segons Trens Dignes, "tot i resultar positiva, és un pedaç".

Per últim, la Plataforma ha valorat positivament la posada en marxa del nou tren nocturn Tortosa-Barcelona, que es va incorporar aquest passat dimarts 6 de setembre.



Etiquetes de comentaris
PUBLICITAT
ARTICLES RELACIONATS
PUBLICITAT

AL MINUT
PUBLICITAT

TRIBUNA

PUBLICITAT


Tortosa Amposta Baix Ebre Montsià Terra Alta Ribera d'Ebre Catalunya

marfanta.com
Marfanta.com utilitza "cookies" per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entendrem que ho acceptes. OK | Més informació
l>